Przegląd aktualizacji 9.22

Przegląd aktualizacji 9.22

Zmiany w drzewie ZSRR

Czołgi średnie

Object 430 tier. IX

Object 430U tier. X

Nowa linia czołgów ciężkich

IS-M

Object 705

Object 705A

Alternatywna linia niszczycieli czołgów

Koncepcja

  • Wysoka mobilność w przód i w tył w połączeniu ze średnią manewrowością, co umożliwia im szybkie zajęcie kluczowych pozycji i bezpieczne wycofywanie się.
  • Dobry przedni pancerz odbijający pociski, ale słabe opancerzenie boczne i dolnych płyt przednich.
  • Średnie uszkodzenia na strzał z długim czasem przeładowania, co rekompensuje mobilność i osłonę.
  • Celność i czas celowania zrównoważone tak, by były efektywne na krótkich i średnich dystansach, ale również by zmniejszały efektywność na dużym zasięgu.
  • Kiepskie kąty podniesienia działa ze względu na historyczną wierność projektu.

Przerobienie linii zgodnie z tym pomysłem wymagało serii poprawek w strukturze i równoważeniu. Rozpoczęliśmy od przesunięcia Object 263 o poziom w dół, gdzie może się rzeczywiście zrealizować ze swoimi uszkodzeniami na strzał i opancerzeniem. Kolejnym krokiem było zaprojektowanie odpowiedniego pojazdu na X poziomie i wybraliśmy do tego Object 268 Variant 4. Od swoich poprzedników przejmuje prędkość, pancerz i dobre działo, ale w przeciwieństwie do nich Variant 4 może nieść działo o kalibrze większym niż 130 mm, a także nie ma problemów z otwartym włazem i zadaje 650 uszkodzeń na strzał.

W testach Object 263 i Object 268 Variant 4 osiągnęły świetne wyniki. Pojazdy doskonale blokowały uszkodzenia i działały jako szturmowe niszczyciele czołgów – szybkie, opancerzone, ze średnimi uszkodzeniami na strzał i niezbyt dużymi, jak na niszczyciele czołgów, uszkodzeniami na minutę. Niemniej jednak sprzeciwiliście się przesunięciu Object 263 do IX poziomu i nie mogliśmy tego zignorować. Przetestowaliśmy oba te pojazdy ponownie, by zweryfikować pierwotne wyniki. Object 263 pozostał bez zmian, ale dla Object 268 Variant 4 zmniejszyliśmy uszkodzenia podstawowe z 750 na 650 punktów, by zniwelować nagłą zmianę w wartości uszkodzeń i czasie przeładowania pomiędzy poziomami VIII i X.

 Object 268 Variant 4

Ostatnim i prawdopodobnie najtrudniejszym zadaniem było dopasowanie pojazdów średnich poziomów do gry jako pojazdy szturmowe średniego i małego dystansu. SU-122-54 zupełnie nie pasował do tego pomysłu z uwagi na tradycyjne umieszczenie wieży. I tutaj mieliśmy spory dylemat: patrząc na jego styl gry zdecydowanie nie pasował do linii, ale to wartościowy pojazd ze względu na wierność historyczną. Jako rozwiązanie przejściowe przenieśliśmy go o jeden poziom w dół, by sprawdzić, czy tam będzie pasował. Niestety nie dawał sobie rady z blokowaniem uszkodzeń nawet na VIII poziomie i nadal wydawało się, że to spory krok wstecz pod względem rozgrywki. Dlatego też usunęliśmy SU-122-54 pozostawiając linię składającą się wyłącznie z pojazdów z wieżami/nadbudówkami umieszczonymi z tyłu.

Źródło: worldoftanks.eu/pl

UDOSTĘPNIJ W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Author Patryk Czyz
Published
Views 470

Zaloguj się

Najbliższe mecze